divendres, 8 d’octubre del 2010

Aquest bloc, recomanat a RAC 1!!!



Avui parlaré d’aquest bloc, la qual cosa significa que faré metablogueria, no? Bé, si hagués escrit un llibre, ara mateix em presentaria per parlar del meu llibre. Però com que això no ha passat (de moment, i temps al temps), a manca de llibres bons són els blocs.

El cas és que dilluns a la nit, després d’haver descarregat i editat els vídeos dels nostres castells al Concurs, i de fer una selecció entre les més de 600 fotos que allà es van fer, encara em vaig veure amb cor d’intentar escriure una crònica de com ens havien anat les coses.

Ho vaig fer, la vaig penjar a la web, vaig adaptar la versió per als mitjans de comunicació i, finalment, em vaig disposar a actualitzar el bloc. Perquè o ho feia dilluns o ja no ho faria fins ves a saber quan.

Total, que accedeixo a Blogger, escric el nou post, llegeixo els altres blocs que segueixo i, abans d’anar-me’n a dormir, decideixo treure un gadget i mirar de fer alguna reforma en el disseny. Tot això, és clar, ho faig perquè el meu estat físic era patèticament penós, d’esgotament crític, però com que encara no havia arribat al d’extenuació catastròfica tindria benzina per un parell o tres minuts.

I vet aquí que des de l’escriptori de Blogger veig la pestanyeta d’estadístiques, una funció ben útil que t’informa del número de visites que ha tingut la teva bitàcola, la seva procedència, a quina hora, i moltes altres més dades que, si bé tinc moooooolts dubtes que siguin certes (ja m’agradaria, ja, que ho fossin) no deixen de ser curioses.

(Per exemple, i a títol d’episodis sorprenents, segons Blogger s’ha he rebut una visita des d’Ucraïna i una altra des d’Indonèsia, la qual cosa, tot i la distància, entra dins dels límits del raonable. El que ja no ho és tant és que s’hagin visionat 26 des del... Pakistán! Vés a saber si no s’estan confonent amb Chiquitistán, que em semblaria més lògic).

Dit això, el cas és que en observar l’apartat “Fuentes de tráfico”, és a dir, els llocs des del qual s’accedeix al bloc, descobreixo que un d’ells ha estat la secció “A cop de clic” del programa “El món a RAC 1”!!!, on cada dia recomanen un bloc i un vídeo del youtube. I el dilluns 4 d’octubre, just després del Concurs de Castells, el bloc que van recomanar va ser aquest, la qual cosa, tot i que no em retirarà de treballar (o sí, ves a saber que mai se sap), doncs em va fer molta molta molta il·lusió.

I més em va agradar el detectar (així ho crec) que el paio que va recomanar el bloc se’l va mirar amb una mica de interès i profunditat, més que res perquè a la seva web (aquest és l’enllaç) el descriuen de la següent manera: “L’endemà del Concurs de Castells de Tarragona, un fotoblog sobre el Biel, un petit aprenent de casteller als “Nens del Vendrell”.

I dic que estic segur que el recomanador que ho recomana bon recomanador serà perquè, tot i que el bloc el vaig estrenar per tenir un seguiment del Biel fent castells, fa temps que parlo més de les actuacions de la colla en general que d’ell en particular, més que res perquè tenir responsabilitats a la junta obliga a canviar algunes coses.

Total, que tal i com deia Gorm, aquell amic de Vickie el Viking, “estoy entusiasma-doooo!!!”


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada